A kétharmad volt a tét, a Fidesz ezért zsákszámra adta a lóvét - és a krumplit. Milliós költésük 2 évnyi kemény munkájába kerülne egy átlagos berettyói adófizetőnek.
A vámpírkormány foggal-körömmel ragaszkodik a hatalomhoz. Csak a közösségi médiás reklámokra többet költöttek, mint amennyit ténylegesen szabad lett volna az egész kampányra.
Ehhez képest igen csekély különbséggel, de az Orbán-báb Koncz Zsófia nyerte az időközi választást Borsodban. A Fidesz a tisztességtelen eszközökhöz folyamodott, volt olcsó krumpli, ingyen laptop, jópofáskodó miniszter, erről itt írtunk részletesen:
5,5 millió forint ment Facebook reklámokra
-írja a Telex. Nem kevés pénz, főleg, ha azt is figyelembe vesszük, hogy ebben még benne sincsenek az egymást érő plakátok, a zsákos krumpli, meg a tehetős haverok sztárkodása. A szabályozás szerint egy országgyűlési képviselőjelölt 5,4 milliót költhetne a teljes kampányára. Ezt a borsodi Fidesz-csicska már a Facebook hirdetésekkel túllépte.